Mød Vores Chatbots

Her kan du se  eksempler på, hvordan vi med chatbots har været med til at skabe unikke oplevelser og øge serviceniveauet til events. 

Chatbottene har blandt andet været med til at give arrangørerne en bedre indsigt i, hvad det er deres deltagere efterspørge ved et event samt sparer dem for en masse ressourcer og bølvede papirarbejde.

Deltagerne er gået fra eventet med en bedre oplevelse end normalt og en rygsæk fyldt med lettilgængelige informationer gennem en chatbot.
 

Udviklet i samarbejde med IDA til festivalen RESPOND 2019.

Festivalsassistanten gav deltagerne relevant information om de forskellige aktiviteter

RESPOND

Festival

The digital assistant, Anna was developed to provide the participants with information about the speakers, program and pratical questions. Anna was in English at this conference.

UX COPENHAGEN 2019

Udviklet i samarbejde med IDA til konferencen Industri 4.0. Konferenceassistent gav en dynamisk menu med øget personificering

INDUSTRI

4.0

Udviklet i samarbejde med IDA til konferencen DrivingIT18. Konferenceassistent hjalp med program og information om talere og praktiske spørgsmål. 

Driving 
IT 2018

Kontakt-
centeret

Den digitale konferenceassistent Wester blev designet og udviklet til konferencen Kontaktcenteret 2018 i samarbejde med Westergaard A/S

Den digitale messeassistent Bob blev designet og udviklet til messen North Grow Expo i Bella Centeret.

North Grow

Service Desk og IT Service

Den digitale konferenceassistent Wester 2.0 blev designet og udviklet til konferencen Service Desk og IT Service 2018 i samarbejde med Westergaard A/S

CBOT.dk

kontakt@cbot.dk

+45 23340001

Enghavevej 80, 2450 København. 

CVR: 39436191

  • Facebook - Black Circle